POSZUKUJEMY DO WSPÓŁPRACY LEKARZA MEDYCYNY RODZINNEJ/INTERNISTĘ DO REALIZACJI ŚWIADCZEŃ W RAMACH POZ.

Miejsce pracy
WARSZAWA, ŚRÓDMIEŚCIE
Nazwa i adres
EVOMED SP. Z O.O.
UL. MARSZAŁKOWSKA 111A/5
00-102 WARSZAWA

Komórka zatrudniająca- Przychodnia POZ (pacjenci dorośli) – czynne od poniedziałku – piątku 8.00-18.00

Wymiar czasu pracy – Do uzgodnienia
Rodzaj umowy – Do uzgodnienia
Proponowana stawka – Do uzgodnienia

Kontakt
tel. 506 217 594
mchomont@evomed.com.pl

SPECJALIŚCI POSZUKIWANI – PRACA W SZCZECINIE I ŁOBZIE

EVOMED poszukuje do pracy lekarzy POZ, internistów oraz dermatologów. Praca w naszych placówkach w Szczecinie i Łobzie. Oferujemy pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji, miłą atmosferę pracy i dobre warunki finansowe.

Osoby chętne do podjęcia współpracy prosimy o przesyłanie CV na adres: amalejka@evomed.com.pl

NOWOCZESNY ULTRASONOGRAF PHILIPS AFFINITI 70 JUŻ NA MIEJSCU

Jeden z najnowocześniejszych aparatów do USG pojawił się w EVOMED. Dzięki Affiniti 70 jesteśmy w stanie jeszcze dokładnie wykonać badania diagnostyki ultrasonograficznej. Sprzęt ten dopełnia naszą ofertę, dając Pacjentom dostęp do świetnej jakości badań USG piersi, tarczycy, czy małych stawów, które wykonywane są przez profesjonalną kadrę EVOMED.

BRAK TAKIEGO NUMERU

Informujemy, że u części Państwa przy próbie połączenia w rejestracją RTG tj: 91 814 02 36 pojawia się komunikat “brak takiego numeru”.
Prosimy o zgłaszanie takich przypadków do swojego operatora sieci komórkowej lub stacjonarnej.
Równocześnie zgłosiliśmy ten problem u tych operatorów od których nie można wykonać połączenia.

DENSYTOMETR – NAJNOWSZY SPRZĘT DO DIAGNOSTYKI KOŚCI W EVOMED

Densytometr „Prodigy” to najnowszej generacji sprzęt służący do diagnostyki gęstości kości. Badanie przy jego pomocy pozwala określić stan i strukturę kości, dlatego szczególnie dobrze sprawdzi się w przypadku sportowców ale również pacjentów cierpiących na dolegliwości układu kostnego. W naszej ofercie już niebawem znajdzie się także specjalna oferta pozwalająca sprawdzić stan i ilość tkanki kostnej, tkanki mięśniowej i tkanki tłuszczowej, co z pewnością docenią osoby odchudzające się i sportowcy. Więcej na temat opcji „Total Body” niebawem.

SZCZEPIENIA PRZECIWKO COVID-19

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi szczepień przeciwko COVID-19, przypominamy, iż kolejność grup uprawnionych do szczepienia ustalona jest w ramach tzw. Narodowej Strategii Szczepień. Jednocześnie informujemy, iż EVOMED nie będzie punktem szczepień przeciwko COVID-19.

Grupy, które uprawnione są do szczepień na ten moment to:  

– pracownicy sektora ochrony zdrowia,  
– pracownicy domów pomocy społecznej i pracownicy MOPS,  
– personel pomocniczy i administracyjny w placówkach medycznych.  

Pozostałe grupy, które objęte będą szczepieniami to:  

– pensjonariusze domów pomocy społecznej i zakładów opiekuńczych,  
– osoby powyżej 60. roku życia w kolejności od najstarszych,  
– służby mundurowe i wojsko,  
– nauczyciele.  

W związku z dynamiczną sytuacją, najnowsze i stale aktualizowane informacje dotyczące szczepień znajdziecie Państwo na stronach rządowych pod adresem: https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/szczepienia-przeciwko-covid-19

WYDŁUŻONY CZAS OBSŁUGI

Z uwagi na bardzo dużą absencję personelu medycznego oraz administracyjnego, związaną z sytuacją epidemiczną, czas oczekiwania na połączenia telefoniczne lub kontakt mailowy może się wydłużyć. Również realizacja części świadczeń może mieć nieco dłuższy czas oczekiwania. Jednocześnie pragniemy Państwa zapewnić, iż staramy się zwiększyć ilość osób w zespole EVOMED, aby utrzymać wysoki poziom obsługi pacjentów w naszych jednostkach.

BEZPIECZNA DIAGNOSTYKA W SZPITALU 109

Szanowni Państwo, w związku z informacjami o wystąpieniu przypadków zakażenia koronawirusem pracowników 109.

MEDYCYNA PRACY – REJESTRACJA

rejestracja na usługi z zakresu medycyny pracy odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu mailowego: mp@evomed.com.pl

TELEPORADY

Teleporady
• Teleporada zostaje wprowadzona w celu zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS Cov- 2 wywołującego chorobę COVID 19.
• W Przychodniach EVOMED teleporada odbywa się z wykorzystaniem systemów łączności telefonicznej oraz teleinformatycznej.
• Poza sytuacjami wyjątkowymi, uzasadnionymi stanem zagrożenia życia lub zdrowia, każda wizyta lekarska musi zostać poprzedzona teleporadą.
• Teleporada realizowana jest przez uprawniony personel medyczny na podstawie zgłoszenia telefonicznego do rejestracji przychodni:
Szczecin
1. Dubois 091-81 40 202, 091-81 40 252,
2. Starzyńskiego 091-489 31 49
3. Strzałowska 091-422 86 53
4. Skolwin 091-421 79 35
Warszawa
Marszałkowska 022- 652 05 01
• Rejestracja, korzystając z danych osobowych zgromadzonych w systemie informatycznym przychodni weryfikuje tożsamość pacjenta i umawia na teleporadę zgodnie z grafikiem pracy personelu udzielającego teleporad, informując jednocześnie pacjenta o przedziale czasowym, w którym personel skontaktuje się z pacjentem w celu przeprowadzenia teleporady. Podany przedział czasowy jest nie dłuższy niż 60 min. (+ – 1H)
• Personel medyczny poprzez system teleinformatyczny, otrzymuje informację dotyczącą pacjentów zarejestrowanych na określone przedziały czasowe.
• W ustalonym dla konkretnego pacjenta przedziale czasowym, dokonywane jest połączenie z pacjentem na wskazany w systemie nr telefonu. W przypadku gdy pacjent nie odbiera połączenia, personel dokonuje 2 kolejnych prób nawiązania połączenia, przy czym odstęp czasowy pomiędzy pierwszą
a trzecią próbą nawiązania połączenia nie może być krótszy niż 10 min.
• Po skutecznym nawiązaniu połączenia, personel medyczny weryfikuje dane pacjenta.
• Informacje i zalecenia dokonane w trakcie teleporady są odnotowywane w dokumentacji.
• Jeżeli w trakcie teleporady, personel medyczny uzna za konieczne przeprowadzenie wizyty bezpośredniej, umawia na taką wizytę pacjenta z pominięciem rejestracji.
• Jeżeli w trakcie teleporady wystawiania jest e- recepta, Personel informuje o tym pacjenta i ustala sposób przekazania kodu recepty: 1) bezpośrednio w trakcie teleporady, 2) poprzez wiadomość SMS na nr telefonu pacjenta wykazany w bazie danych przychodni.
• Jeżeli w trakcie teleporady wystawiane jest zlecenie na badania diagnostyczne lub skierowanie do poradni specjalistycznej, personel informuje pacjenta o tym fakcie i przekazuje informacje o miejscu, czasie i sposobie odbioru wystawionego zlecenia i/ lub skierowania.

Recepty, wnioski na zaopatrzenie w wyroby medyczne
• Pacjenci przychodni, stale przyjmujący określone leki lub inne wyroby medyczne, mogą zdalnie zgłaszać wnioski o wystawienie recepty lub wniosek na zaopatrzenie w inne wyroby medyczne pod nr telefonów:
Szczecin
1 Dubois 091-81 40 278,
2 Starzyńskiego 091-489 31 49
3 Strzałowska 091-422 86 53
4 Skolwin 091-421 79 35

Mailowo: recepty@evomed.com.pl
Za pomocą SMS: 690 053 595,
podając :
1. imię i nazwisko pacjenta
2. pesel
3. nazwisko lekarza rodzinnego
4. numer telefonu do kontaktu
5. leki – nazwa, dawka, ilość opakowań
Warszawa
Marszałkowska 022- 652 05 01

• Weryfikacja tożsamości osoby zamawiającej dokonywana jest na takiej samej zasadzie jak przypadku teleporad.

• Personel przyjmujący zlecenie weryfikuje w dokumentacji medycznej fakt przyjmowania przez pacjenta zamawianego wyrobu medycznego i przekazuje stosowną informację do lekarza rodzinnego pacjenta składającego zamówienie.

• Po weryfikacji przez lekarza zasadności wypisania recepty lub określonego innego wyrobu medycznego , lekarz wypisuje e – receptę lub e –wniosek.

• Wygenerowany kod recepty lub wniosku zostaje przekazany pacjentowi w następującym sposób:

1) Poprzez SMS
2) Telefonicznie
3) Odbiór osobisty.

<<< 1 2 3 4 >>>